Happy
Den här dagen har bara varit bra. Allt har gått alldeles för bra nästan. När Jimmy kom hem från jobbet åkte vi till Tuna Park för att jag skulle inhandla lite tillbehör till min Iphone. Andrée jobbade inne på Teknikmagasinet så han hjälpte till lite med vad som var bra. Tillslut blev det plastfilm till både skärm och baksida (eller mage och rygg som Jimmy uttryckte det) för att skydda från repor. En knallrosa Bumper blev det också så att vi kan skilja på dem när de ligger här omkring och skräpar. Det kan ju bli lite småjobbigt att komma till jobbet och upptäcka att man har tagit fel telefon med sig.
Vi fick det till ett riktigt bra pris också tack vare snälla Andrée. Han hade även en grej att klippa vanliga simkort till mikrosim så vi fick även det gjort på plats. :)

Så nu fungerar Iphonen äntligen! Det enda som är kvar är väl att ringa och aktivera det nya simkortet som jag fick idag, men det får vänta till måndag. Hoppas vi ska trivas med varandra, jag och telefonen.

Lönespecarna gjorde en perfekt dag ännu mer perfekt. Såå mycket bättre än jag förväntat mig. Nu ska vi laga hemgjord pizza och hoppas på att den blir lika god som sist vi gjorde. Den var riktigt grym den, så nu har vi lite att leva upp till här! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress