Gott och blandat

Igårkväll var inte jag så glad på blogg.se. Riktigt irriterad för att vara helt ärlig. Först skrev jag ett skapligt långt inlägg som huxflux försvann när jag skulle publicera. Något fel på sidan antagligen för det kom upp någon slags errorgrej. Eftersom jag inte orkade skriva om allt så tänkte jag att jag skriver väl lite kortfattat, men i slutändan blev det ändå ungefär likadant som det var från början. Den här gången kopierade jag det innan jag publicerade och tänkte att jag testar att spara det som utkast först ifall samma sak skulle hända, och det gjorde det ju såklart. Så då var allt borta igen. Och inte fungerade det sedan på hela kvällen heller. Tekniken är ju bara för underbar när den inte fungerar...

Iallafall så blev det lite solande igår, en kortis till stan, en sväng för att handla på Maxi och såklart Slagstaglass i det fina vädret. Det blev en Gott och blandatsnäcka för mig att pricka av från listan. En jordgubbskula, slagstaglass, grädde, strössel, kex och gott och blandatgodisar. Riktigt god faktiskt, om man bortser från de två lakritsgodisarna jag fick. Blä! :)
För övrigt så har de börjat med jordgubbssnäckorna nu för den som undrar! Får bli en sådan nästa gång.

På kvällen åt vi tacos med kyckling istället för köttfärs. Bra med lite variation så tacosöndagarna inte blir uttjatade. :)
Framåt kvällen kom jag också på att jag skulle jobba idag men inte hade fått någon tid, så jag smsade coacherna och frågade när jag skulle börja. Tydligen hade jag läst fel så det var imorrn jag skulle jobba, men eftersom en annan tjej hade fått förhinder så fick jag ta hennes pass om jag ville. Så där fixade jag ett extra arbetspass till mig själv och sparade coacherna krånglet med att ringa runt nu på morgonen och jaga folk. Pluspoäng till mig. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress