20 dagar

Vi mötte upp Richard på Tuna Park och åt jättegoda kycklingwraps. Till efterrätt blev det en Is-Chailatte för mig. Det säger bara slurp så är de borta för att de är så himla goda! Tur att de inte blir lika goda när man gör dem själv för då skulle jag väl dricka dem jämt och ständigt. :)

Innan vi åkte hem skulle Jimmy köpa linsvätska, men han visste varken vilka linser han hade eller vilken vätska han skulle ha. Hon som jobbade där såg aningen frustrerad ut när han sa att han inte hade en aning. Men Richard och jag fick oss ett gott skratt iallafall. ;)

Nu tänkte jag byta om innan vi ska åka upp till Odlaren och gratta mamsen som fyller idag. Jag slog nyss in paketet och det blev otroligt vackert. Jag lyckades till och med locka till snörena på ett bra sätt. Bättre att lära sig sent än aldrig.

Jag gillar att det är mycket roliga saker inplanerade alla helger framöver. Idag fyller mamma, nästa ska Rebecka grattas, helgen efter det är det en trip till Ullared som står på schemat, veckan efter åker vi utomlands och efter det så lär man ju vara lagom trött och bara ta det lugnt. Sist men inte minst så är det både midsommar och Amanda fyller år. Sedan börjar mitt vikariat så då blir det en himla massa jobb. Härligt att ha saker att se fram emot tycker jag! :)

Jag har ju förresten helt glömt att berätta att vi ska åka utomlands, jag och Jimmy. Om exakt 20 dagar så sticker vi till Cypern i en vecka. Ayia Napa närmare bestämt. Gissa om det längtas!!!?! :)



Det ser rätt underbart ut om ni frågar mig :


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress