Vår i luften
Idag kändes det verkligen som en riktig vårdag. Första gången någonsin som jag jobbat i bara underställströja och t-shirt. Direkt när jag var klar med mina villor och fick komma ur bilen för att börja knata runt i trappor slet jag av mig alla jackor, fleecetröjor, pannband och annat elände som man tvingas ha på sig i kylan. Underbar känsla att äntligen få springa på torr asfalt för första gången på evigheter. Hoppas det håller i sig nu bara. Hörde ryktas att det ska bli kallt i helgen igen...

Hur skönt som helst att jag fick köra en runda jag faktiskt kan utan och innan idag också. Tar så mycket extra tid när man inte hittar och åker fel hela tiden... Blev lite extra glad när jag gick hem och såg att jag får köra min kära gamla Hållsta/Skogstorp-runda imorrn också. Fin fredagspresent tycker jag! :)

Efter jobbet blev det en tur till Tuna Park med mamma. Köpte bland annat fyra likadana drinkglas som jag fick i studentpresent, så nu har jag åtta. En liten fika hann vi också med innan vi åkte vidare eftersom jag skulle iväg och träna. Första gången jag tränat sedan förra torsdagen tror jag så det var riktigt tungt. Men det är väl så det ska vara. Tänkte belöna mig själv med lite glass och blandade bär innan det blir sängen så jag orkar upp 6 imorrn. Inte kul att gå upp tidigt! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress