Tisdag
Ännu en arbetsdag avklarad. Med nöd och näppe kanske man kan säga. Det var nämligen mopperunda idag, vilket alltid är lite extra spännande eftersom det oftast händer något oplanerat. Som idag när jag kraschade till exempel. Det är fortfarande väldigt isigt och jobbigt i vissa villaområden så mitt i en backe sa det pang och så låg vi där, jag och lilla moppen. Eftersom det var som att åka på glas så var jag väl så beredd som man kan vara på att ramla så jag hann undan innan jag fick allt över mig. Däremot kändes det rätt tungt att se två proppfulla backar med välsorterad post flyga ur stället och spridas över gatan. Tog ett bra tag att få allt i ordning igen, men jag tycker jag lyckades ganska bra ändå. Bara ett enda brev som hamnade fel och som jag därför tog med mig in. 

Nu tänker jag dra på mig träningskläderna och åka ner och träna. Hårt. Det blir BodyAttack som vanligt. Can't wait! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress