Söndag
Har haft en riktigt bra helg trots att den till ungefär 80% bestått av jobb. Det är vad man gör på de där andra 20 procenten som spelar roll. Massa mys har det blivit! Rysligt nära att komma försent till jobbet både lördag och söndag pga lite långa sovmorgnar. Men är det helg så är det! 

För övrigt så börjar min sista vecka på vikariatet imorgon. 5 days to go! Sedan är jag ledig hela nästa helg och det lär väl säkert bli en del lediga vardagar framöver också. Kanske är värt en dålig lön för att få lite återhämtning. Synd bara att jag är världens mest lättuttråkade människa.

Nu låter datorn lite som att den snart ska explodera eller något liknande och den börjar bli oroväckande varm så jag ska nog stänga av den. Lika bra så jag orkar upp och jobba imorrn med. Nattinatti!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress