Secrets
Väldigt blandade känslor inombords just nu. Det är så himla mycket jag vill göra och vill ha så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Mitt problem är att när jag vill något så vill jag det verkligen. Och det måste självklart hända på en gång, för vem orkar egentligen vänta?
Det är iallafall mycket som ska bestämmas och avgöras på en och samma gång nu. Både bra, dåliga, lätta och svåra saker.

Igårkväll tog jag mod till mig och skickade iväg två mail till samma person men om två helt olika saker. Blev överlycklig när jag fick svar nästan på en gång och båda var precis vad jag ville höra. Så himla bra. Nu väntar jag bara på att få svar på mitt svar så jag kan våga bli glad på riktigt. Hoppas hoppas hoppas!

Inser själv att det här nog blev mitt mest kryptiska och konstiga blogginlägg någonsin, men det är bara för att jag inte vill ta ut något i förskott utan väntar tills allt är bestämt till 100%. Stay tuned! :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress