Måndag
Härlig dag! Posten var färdigpackad när jag kom till jobbet så bara att slå sig ner och lyssna när en kille gick igenom hur man använder sig av Citybase, dataprogrammet vi använder. Det blev en liten flashback på hur det var att gå i skolan. Alla höll på att somna! Sedan åkte jag ut till Skiftinge med mina ynka 2 back post. Hur skönt som helst! Massa gratisportar och pga av strömavbrott var även lite andra portar låsta. Syyyynd! 1 timme och 54 minuter tog det från att jag lämnade kontoret till det att jag var tillbaka igen. Observera att utdelningstiden är uppskattad till 3 timmar. Personligt rekord! Kamma lite, äta lite kycklingpaj, kamma lite till och sedan gå hem när allt var klart. Det vill säga en hel timme tidigare! 

Efter en sådan arbetsdag måste man ju bara vara på bra humör. Speciellt när det är så soligt och fint ute. Ska slänga på mig lite träningskläder och sticka ut på en springtur nu!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress