Lördag
Trevlig kväll igår med god mat, trevligt sällskap, lite vin och annat smått och gott. Helt sjukt mycket folk på Harrys för att vara en fredagkväll strax innan löning. Nästan så man kvävdes på dansgolvet! Men hellre mycket än lite folk kanske.

Det blev heller ingen decimeter som försvann från håret. Frissan tog det som behövdes för att det skulle bli fräscht i topparna, vilket bara var några centimeter. Tur. Fast känns ändå som att det är stor skillnad fastän det inte ens syns knappt. Men var iallafall lite smart och bokade in en ny tid redan nu istället för att vänta tills det är kris och sedan få vänta över en månad extra. Så nu blir det klipp och slingor i slutet på maj. Heeelt perfekt. :)

Glömde jag nämna att jag är ledig idag?? Det ni. Tycker att jag lyckades riktigt bra med att tajma in vädret också som är helt underbart just idag. Tänkte ta mig i kragen och passa på att städa lite och sedan faktiskt gå ner till stan för att träna. Håller i detta nu på att ladda in lite ny musik i Ipoden så jag har något bra att lyssna på under promenaden. Skönt att kommu ut i luften ett tag.
I övrigt blir dagen lugn. Jobb imorrn kl 7. Det innebär att jag har kvällen fri imorrn så jag kan se sista avsnittet av Solsidan! 

Före

Efter
Ronja

Vilken hermis med bilderna :o men bjuder på det eftersom jag vet att du vill vara lika cool som mig ;)<3

Sara

Haha kul att jag hade tänkt skriva exakt det längst ner men sen glömde jag det! ;) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress