Dag 26
Sitter och försöker få ihop något så jag ska kunna vila upp mig lite snart. Efter att ha jobbat 27 i rad, varit ledig 1, och nu jobbat 26 så börjar det kännas att man är lite sliten. Det enda jag vill göra när jag kommer hem från jobbet är att gå och lägga mig och det är väl inte det roligaste... Men nu är det bara en dag kvar och sedan får jag vara ledig en innan vi kör 13 igen. 

Förresten så är det bara två veckor kvar innan mitt vikariat går ut nu. Både bra och dåligt. Men igår skrev jag på pappren för ett nytt så jag lär nog klara mig under det lilla uppehållet emellan. Blir alltså jobb hela sommaren. Därför håller jag på och försöker komma på lite dagar att ta ledigt på så man slipper gå in i väggen innan man ens fyllt 20 bast. Än så länge har jag tagit ledigt första helgen i april, direkt efter att vikariatet slutar, och funderar på att ta ledigt lördag-söndag i påskhelgen för då blir jag ledig hela fyra dagar i rad. Det har nog inte hänt överhuvudtaget det senaste halvåret... Blir nog att ta semester några veckor i juni också. Kanske dra med mig någon bra människa utomlands ett tag. Det vore något det! :)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress