Vaken
Just nu sitter jag i korridoren på Gympozz och försöker vakna till ordentligt innan BodyAttacken börjar om ca tio min. Jag var så himla trött när vi kom hem så jag ställde timern på en timma så jag skulle vakna tjugo över sex och ha gott om tid att göra mig redo för träningen. Innan jag hann somna kom Jimmy och la sig brevid mig och sedan sov vi som stockar. När jag tillfälligt vaknar till lite senare är klockan tio i sju och timern har alltså ringt men Jimmy har stängt av den utan att jag märkt det. Sådär lagom kul att stressa arslet av sig för att hinna och dessutom har vi sovit med huvudena så hårt tryckta mot varandra att det känns som att någon möblerat om i munnen på mig. Det är helt ömt i hela vänstra kinden och tänderna känns nästan lösa. Men mysigt var det och nu sitter jag alltså här, säkert med vackra sovränder i hela ansiktet. Bara att köra järnet nu!! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress