Taxfree
Nu börjar det verkligen dra ihop sig här. Snart är det dags för oss att lämna landet. Häromdagen bokade vi parkering och igårkväll beställde vi lite taxfree-grejer från Airshoppen. För mig blev det en parfym, ett set med bodybutter från The Body Shop och lite godis och för Jimmy blev det solkräm och massa sprit. Jag fick även en liten lista av mamma med ett par saker som hon ville ha.
Idag ska vi beställa pengar, imorrn bär det av upp till Odlaren för att hämta resväska, pass och annat som kan behövas och på torsdag är det packning för fulla muggar.
Sedan drar vi! :)

Nu ska jag cykla till jobbet. Underbart att det är 23 grader i skuggan när klockan inte ens är 9. Gissa om jag kommer att svettas ihjäl! Såklart glömde jag att lägga vattenflaskan i frysen igår så jag slängde in den nu när jag vaknade. Bara att hoppas på att det hinner bli lite kallt åtminstone. Ljummet vatten när man är som törstigast är inget vidare alls...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress