Skön dag

Imorse var det inte kul att vakna. Men upp kom jag och det började bra på jobbet. Det var knappt någon post alls till Torshälla och bara en pall till 633, men när vi skulle köra fram 633-pallen och börja splitta så är det bara post till 632. Några sekunder senare kommer lastbilen tillbaka för att byta pall eftersom vi fått det andra kontorets post istället för vår egen. Vi allihopa stod i några minuter och väntade spänt och bad till gudarna att vår pall skulle vara mindre än den vi fått från början. Och det var den! Bra start på dagen med andra ord. 

Förutom att hela stödet lossnade på min moppe när jag packade den och allt välte så gick allt superbra. Jag fick en annan moppe och sedan var det bara att köra. Bara två back hade jag med mig ut till Torshälla så jag var tillbaka på kontoret redan strax efter 11. Lite efterarbete och sedan lunch innan vi gick hem vid 12. Skönt är bara förnamnet. :)

Nu ska jag byta om och vänta på att mamma ska komma så vi kan åka och bada i värmen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress