Onsdag

Idag har jag irrat runt i Årby och försökt få ut så mycket post som möjligt. Inte helt lätt med alla "enkla" namn. Man blir helt slut i huvudet efteråt. Varför behöver man så många namn?? Känns inte ens som att man borde kunna hålla reda på dem själv... Men det gick bra tillslut iallafall och det bästa är att jag är ledig i minst en och en halv vecka. Om ingen är sjuk så de ringer in mig imorrn förstås. På fredag börjar semestern på riktigt! Längtar! :)

Det är så fruktansvärt varmt och kvavt i lägenheten så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Luftkonditionering vore inte fel! Jag lyckades iallafall laga och få i mig lite mat i värmen. Ett riktigt experiment blev det, äggröra blandat med tonfisk och lök och sedan lite grönsaker och lättcreme fraiche med smak av paprika och chili. Det blev lite som omelett. Riktigt gott och jättenyttigt! :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress