Midsommar

Jimmy och jag tog en lång sovmorgon idag eftersom det blev ganska sent igår. Vid tolv rörde vi oss mot stan och jag har för mig att klockan var halv tre när vi gick och la oss. En trevlig kväll var det hur som helst. :)

Som vanligt på midsommarafton så bjuder morfar släkten på mat så vi ska åka dit en sväng så fort mamma slutat jobbet kl tre. Det blir lite sen lunch men bättre än inget. Jimmy och jag tar egen bil så vi kan åka vidare när vi känner för det, och även ta med min bror som antagligen också ska ut på galej framåt natten.
För vår del är kvällen än så länge oplanerad, men ett par alternativ finns så vi får väl se vad man känner för helt enkelt.
Vädret är ju utan tvekan helt rätt för midsommar. Hade det varit soligt hade man ju inte känt igen sig. ;)


Trevlig midsommar till alla där ute! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress