Lat
Så här långt har jag bara latat mig på soffan hela dagen. Jag har missat flera avsnitt på slutet av de senate säsongerna av både Grey's Anatomy och Desperate Housewives för att det varit så mycket annat, så jag tänkte att jag kunde kolla på ett avsnitt medan jag åt frukost imorse. Jimmy var så snäll och laddade ner dem åt mig för flera veckor sedan. Iallafall så slutade det med att jag plöjde igenom alla fem avsnitten av Grey's som jag hade kvar och två av DH, så nu är det bara ett enda kvar. Det känns väl inte riktigt bra att ha spenderat sex timmar på soffan och inte fått något vettigt gjort alls kanske men... Vad ska man göra när man är ledig och vädret är dåligt?

Nu ska jag iallafall snart promenera ner till stan och träffa Ronja och Rebecka. Det var evigheter sedan senast så det ska bli trevligt. Från början var det tänkt att bli tjejmiddag på Grappa men det blev flyttat till torsdag istället, så det är väl bara att hoppas att ingen får förhinder då med... Alltid sådant jäkla krångel när saker ska bestämmas! Folk jobbar olika tider, folk kommer på saker i sista minuten och så vidare. Tänk om allt bara kunde vara lätt och smidigt. Vad bra det hade varit. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress