Home sweet home!
Lite skönt är det allt att vara hemma ändå, även fast man gärna hade stannat några dagar till. Det hade nog dock inte min hud klarat av för min ena axel verkar inte vilja vara med längre. Den har fått nog av sol så nu har jag en vit fläck där och det går att dra loss hudflagor lite då och då. Men det får man ta, det är ju trots allt bara ett tecken på att det varit en solig vecka. ;)

Flygresan hem gick supersnabbt. Vi fick lite halvdan mat och sedan toksomnade vi. Hur sjukt som helst, jag la bara huvudet på Jimmys axel och han lutade huvudet mot mitt och sedan sov vi. När vi vaknade hade de plockat bort matbrickorna som stod på borden framför oss, utan att vi märkt något, och höll på att ta betalt för alla varor från taxfreen. Apropå det så varnar jag alla för att flyga med Jimmy. Hans beställning fick inte ens plats på hans flygstol och det krävdes två personer för att få allt av planet. Två personer med väldigt ömma händer efteråt... Någon borde uppfinna påsar som inte skär in i fingrarna.

På vägen hem stannade vi till i Kungens kurva och fyndade lite på MQ outlet och sedan hämtade vi Spicy Hot och handlade frukost. Inte speciellt roligt väder man kommer hem till. Svensk sommar precis som vi känner igen den! :)

    
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress