Hejdå Sverige!
Nu är det nära!  Och usch vad jag har sovit illa! Vi gick och la oss runt halv tio för att få några timmars sömn innan det var dags att gå upp när klockan ringde nu vid två. Tror jag vaknade vid tolv och det var så varmt så somnade väl inte om förrän strax innan klockan ringde...
Men nu är jag färdigduschad och Jimmy har ockuperat badrummet. Det jag har kvar är tandborstning, föna hår och packa ner badrumsgrejerna. Rensade just kylen på sådant som kommer bli gammalt så nu tror jag allt är färdigfixat.

Det ska bli så himla skönt att komma iväg och bara ta det lugnt och vila upp sig i värmen. Få komma bort från vardagen och se något nytt för ett litet tag. Sola och bada och bara ha det jättemysigt. Jag längtar verkligen! :)

Nu är det dags att röra på sig! Förhoppningsvis har vi internetuppkoppling på rummet så ett par inlägg kan säkert hinnas med under veckan. Alla får ha det så himla bra så länge och stort grattis till alla som tar studenten imorrn!

Puss och kram! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress