6 juni
Nationaldagen började med en tokjobbig springtur i värmen, aldrig varit med om värre vad jag kan minnas. Skönt efteråt dock. Efter frukosten bar det av till Sundbyholm för några timmars solande och varsin glass. Jag provade nya Magnum Ghana som jag tyckte var jättegod! :)
Inget bad blev det för det är fortfarande svinkallt. Det är så fötterna fryser till is och det börjar stickas i dem när man går i. Ändå är det skapligt många som badar... Tokstollar.

Ett snabbt varv på Tuna Park har vi också hunnit med. Jag behövde nya flipflops och en ansiktsrengöring inför resan och Jimmy köpte en poolbok. Inte helt lätt att välja ut en bok till en som knappt har läst en bok i hela sitt liv. Men det blev en tillslut iallafall. Jag fick med mig ett rosa skal från Teknikmagasinet till min Iphone också. Kan vara bra med lite extra skydd på resan tänkte jag. Det är nära nu. :)

Efter att vi handlat lite tacosgrejer av Ronja på Coop så åkte vi hem till J och lagade mat för att sedan åka till Eskilstuna Äventyrsgolf och spela en runda med Andrée. Han vann med 62 och Jimmy och jag blev delad tvåa på 71 poäng vardera. Rättvist och bra så vi slapp bli osams.. ;)
Dagens andra glass blev den nya Twistern. Godare än originalet helt klart!




Jessica

Duktiga ni är på golf=)

Sara

Speciellt Andrée :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress