Utekväll på stan
Gårdagskvällen var toppen. Jag och Jimmy mötte upp Sofia och Jimmy på torget för att gå till Papas Tapas och äta lite gott. Jag hade faktiskt aldrig ätit där tidigare och jag vet verkligen inte varför för det var ju jättegott! Men bättre sent än aldrig som man säger.
När vi var mätta och belåtna gick vi vidare till Håpe's för lite drinkar och sedan blev det impulsbestämt att vi skulle gå ut. Det kändes lite sisådär eftersom jag hade platta sandaler och en sommarklänning som går nästan ända ner till knäna. Inte riktigt den typ av klädsel jag brukar ha när jag ska ut på krogen, men när vi väl kom in på Nybron och jag fått i mig en halv Caprinha så var jag lite mer fit for fight och tillslut hamnade jag och Sofia nere i rockbaren som inte verkar vara en rockbar längre? Iallafall så var det inte rockmusik som spelades. Nästan ensamma var vi därinne och hon kände killen som var DJ så vi fick den musik vi ville höra. Jättekul kväll! :)

Alldeles nyss åkte mina föräldrar härifrån. Vi bjöd på grönsaker med dipp, hemgjord potatissallad och grillad kycklingfilé och sist men inte minst kaffe och glass med jordgubbar. Det var första gången pappa var här och hälsade på så hädanefter slipper han undra vart det är jag har rymt iväg. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress