Tillbaks till träningen
Nu ikväll lyckades jag pallra mig ner till Gympozz för ett pass Bodyattack för första gången på jag vet inte hur länge. Måste varit uppemot en månad sedan jag var nere senast. Tror jag har saknat det lite, men det har alltid kommit något i vägen eller så har jag helt enkelt varit för trött och inte orkat.
Det var iallafall väldigt roligt och känslan efteråt är ju helt underbar. Synd bara att det ska vara så himla varmt därinne... Jag känner mig rätt uttorkad nu efter att ha svettats ihjäl på jobbet och sedan ett tufft träningspass på det. Huvudvärken kommer smygande så det är väl bäst att dricka lite så man kommer i balans.

Jag tänkte försöka vara lite duktig nu de här två veckorna som är kvar av sommarschemat för den 15e drar höstterminen på Gympozz igång. Jag behöver få tillbaka lite muskler kände jag idag, för det var riktigt jobbigt, speciellt med armstyrkan. Det har väl blivit lite för mycket myskvällar och onyttigheter på sista tiden. Illa illa! Men nu blir det andra bullar. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress