Skobidrag
I flera veckor har jag skjutit upp att åka till Intersport för att köpa skor för skobidraget som jag fick av chefen förut, men idag när jag plockade fram checken fick jag se att sista dagen att utnyttja den var den 30 juli. Alltså började det bli lite smått bråttom. Tur att jag kollade annars hade det ju varit hur lätt som helst att missa det. Onödigt att slösa bort 936 kr bara sådär. Konstig summa förresten... 900, 1000 eller till och med 950 hade väl känts rätt rimligt, men 936? Man kan ju undra vad de går efter för att komma fram till just den siffran...

Hur som helst så åkte vi ut till Tuna Park och jag hittade nästan på en gång ett par skor som jag gillade. Älskar mina Asics som jag köpte i vintras och hade egentligen planerat för ett par sådana till men nu fick det bli ett par Nike istället. Sista paret i den modellen och det råkade vara storlek 37.5 och dessutom med pronation, precis som jag behöver. Jag fick läggade till lite pengar men det tyckte jag det kunde vara värt. Supernöjd så nu ska det springas ordentligt om kvällarna! Skorna jag använder nu på jobbet får duga ett tag till där, jag köpte ju trots allt dem för egna pengar så då går det ju jämnt ut nu om jag tar mina nya till att använda på fritiden. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress