Pretty little liars
Alla som känner mig vet att jag är en riktig sucker för tv-serier. Jag har nog följt det mesta som varit något att se de senaste åren... Det är ju så lätt att fastna om det är riktigt bra.

För ett litet tag sedan så hittade Jimmy en alldeles ny serie som han trodde jag skulle gilla. Och gissa om jag gjorde?! Sjukt bra! Den heter "Pretty little liars" och är inne på säsong två i USA. Tror den kommer till Sverige snart också. Jag har redan hunnit plöja igenom första säsongen och den är hur spännande som helst, det går bara inte att sluta titta! Påminner lite om "Gossip girl" fast mycket bättre. Rekommenderas varmt! :)

Jessica

Jag tycker också att den är bra! Jag är torsk på den. Din killes fel=)

Sara

Ja visst är det bra! Kan inte sluta kolla :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress