Lördag
Hunnit med att jobba 7-14 på Triangeln, väldigt lugnt var det så det var skönt. Sedan åkte jag och plockade upp Jimmy hos hans mormor och morfar och så åkte vi och åt kebab på Italia för det har jag varit sugen på i flera dagar. Därefter åkte vi till Katrineholm tur och retur och jag var säkert världens roligaste sällskap för jag sov halva vägen dit.
Nu är jag proppmätt efter att ha smällt i mig en stor tårtbit som Jimmys mormor skickade med honom till mig. Mumisgt värre kan jag lova!

Ikväll blir det avskedsparty för Amanda, eller mer en liten visit för min del eftersom jag ska upp kl 6 imorrn igen och redan är supertrött. Men ett par timmar ska jag väl orka med tycker jag. Tänkte passa på att svänga förbi hemma i Odlaren på vägen dit och se hur det står till där. Har ju faktiskt inte sett till mina päron sedan innan de åkte iväg på husvagnssemester...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress