Långtråkigt

Färdigjobbat för dagen. Det gick riktigt bra faktiskt, om jag får säga det själv. Väldigt skönt att värmen är tillbaka och att vi fick sluta tidigt idag. Tyvärr har jag lite svårt att hitta på saker att sysselsätta mig med efter jobbet... Ingen annan slutar ju såhär tidigt och vädret har varit så trist så man har inte kunnat sola de senaste dagarna heller. Jag får helt enkelt sitta inne och vara en datanörd, titta på tv eller läsa fram till kl fem när Jimmy kommer hem så jag får lite sällskap.
Fast idag har jag faktiskt en plan. Nu ska jag titta på tv i ungefär en timme medan jag häller i mig tonvis med vatten eftersom jag sprungit mycket i värmen och druckit alldeles för lite, sedan ska jag gå till stan och uträtta lite ärenden och sedan ska jag och Jimmy släpa oss ut för att springa. Efter det kan det eventuellt få bli hämtpizza och en bra film. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress