Lägenhetsvisning
När Jimmy kom hem från jobbet idag så gick vi iväg på lägenhetsvisning. Nära och bra eftersom det bara var två våningar högre upp i huset. En identisk lägenhet, men vi tyckte att det var lite kul att se hur det såg ut, kanske få inredningstips och sådär. Vi var speciellt intresserade av ett badrumsskåp som syntes på en av bilderna som ligger uppe på nätet. Det börjar bli lite fullt i Jimmys nu efter att jag tryckt in de flesta av mina saker där. Hehe.
Lite bättre utsikt hade de där uppe också, fast jag tycker samtidigt det är rätt skönt längst ner. Man kan kliva ut och in hur man vill och man kan öppna helt och hållet. Det visar sig väl vad det blir för typer som flyttar in där sedan.

Efter visningen bytte vi om till träningskläder och kämpade oss ut och sprang. Mitt vänsterknä har börjat göra ont igen. Jättejobbigt, jag funderar på om det kan vara en nerv som ligger i kläm eller något? Obehagligt är det minst sagt.

Vi är klenisar som inte orkar få i oss två hamburgare. Så då får man steka tre och dela på den sista. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress