Just my luck
Mitt knä gör fortfarande ont, speciellt när man ska ta sig ner för trappor eller backar. Inte bra eftersom det är det jag gjort nästan hela dagen. Flera gånger gjorde det så ont att hela benet höll på att vika sig under mig, så det var bara tur att jag lyckades få tag i trappräckena innan jag ramlade.
För att ytterligare sänka humöret så har jag haft ont i halsen i två dagar nu och jag nyser konstant. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu...
Och som om jag inte redan mådde dåligt så började det ju såklart ösa ner regn precis när jag skulle åka från Torshälla. Det kändes väldigt säkert att åka moppe på 70-vägen när det blixtrade och dundrade som allra mest. Sedan ser man ju inte så speciellt mycket när regnet vräker ner heller. Man skulle ha vindrutetorkare på hjälmen.

När jag kom in till kontoret såg jag ut som en dränkt katt så det var bara att byta till torra kläder. Om jag inte blir förkyld efter det här så är det något allvarligt fel på mig. Ingen bra dag!

Lite lagom blöt. Tur iallafall att jag hade fleccen med mig så jag slapp få t-shirten genomdränkt. Shortsen däremot brukar vara en betydligt ljusare färg när de är torra... Den svenska sommaren är väl för underbar?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress