Förevigad
Usch idag har varit en sådan där dag när man gärna hade varit ledig på jobbet. För det första är det ju riktigt uruselt väder, känns som höst nästan. Kallt, tråkigt och lite regn fick jag också på mig när jag var i Torshälla och delade. Det blir rätt så jobbigt eftersom man svettas när man springer inomhus och fryser så fort man kommer ut. Verkligen som gjort för att bli förkyld...
Sedan var det ungar i vägen vart jag än var, förstår inte var de kom ifrån! Det roliga var att flera gånger var det samma också så de hade väl antagligen inget för sig utan vandrade bara runt. Jag älskar barn men ibland är de faktiskt jobbiga. Som till exempel när man är lite stressad och de travar efter en och frågar: vad gör du? Varför kommer du med post? Varför kommer du tillbaka? Ska du in där nu? Ska du börja längst ner eller längst upp? Varför har du springskor på dig? Har du gett någon post till mig? Får du åka moppe utan hjälm? Och så vidare.
Trodde jag skulle bli tokig där ett tag, så nu förstår jag hur Jimmy känner sig när jag ställer miljoner frågor om vad det är han håller på med på alla sina datorer och allt sådant. Jag är säkert minst lika jobbig som småbarnen. :)

På tal om Jimmy så fick han en riktig snilleblixt för ett tag sedan. En blogg är ju som en digital dagbok, men vem vet om internet kommer finnas i all evighet, eller blogg.se kanske bestämmer sig för att lägga av en vacker dag, och då försvinner ju allt. Så idag har han förevigat min blogg genom att skriva ut den på papper och så ska jag köpa någon fin pärm att sätta den i senare. Jag fick ett mms med bilden här nedanför för en liten stund sedan och det ser ut att vara en del papper. Lite roligt för då kan jag sitta på ålderdomshemmet när jag blivit en gammal tant och läsa om vad jag hade för mig när jag var ung. :)

    
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress