En dag till
Jag gillar känslan av att veta att det här är sista kvällen jag behöver ställa klockan på 06.00, för sedan är det helg även för mig. Tolv dagar går rätt fort ändå och man vänjer sig vid att gå upp tidigt ganska snabbt, men det är väl ingen höjdare direkt. Det som är skönt är ju att jag slutar tidigt om dagarna, så på det sättet kan det ju vara värt att gå upp tidigt. Men nackdelen är dock att man blir ganska trött efter jobbet och gärna somnar på soffan, och för att orka upp måste man sedan nästan sova senast elva på kvällen. Man blir helt enkelt lite låst och kan inte göra vad man vill när man vill. Extra tråkigt nu också när Jimmy har semester och kan vara uppe hur sent som helst och så kommer jag där och är tråkig som vill sova vid halv elva. En riktig tråkmåns är vad jag har varit de senaste två veckorna... 

Men som sagt, snart är det helg! Väldigt snart! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress