Det är tanken som räknas

Häromdagen så kom jag att tänka på hur länge sedan det var sedan jag åt naturgodis, sådant som man köper i lösvikt. Förut köpte jag jämt sådant för jag tycker det är hur gott som helst! Chokladtäckta nötter, jordgubbar, äpplen, kokostoppar och allt vad det finns. Speciellt bananchipsen med chokladöverdrag blev jag sugen på, och det sa jag till Jimmy också.
Idag skulle han handla lite till maten för kvällen och morgondagen när han ändå skulle iväg och hämta ett paket, så jag slängde med en önskan om halstabletter också eftersom jag hostat och harklat hela eftermiddagen. Känner mig som en riktig sjukling. Iallafall så när han kommer hem från affären så har han köpt halstabletterna, och det bästa av allt: naturgodis! Det var precis vad jag behövde. Fast den gulliga tanken var nästan ännu bättre än själva godiset. Världens finaste människa! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress