Tråkväder
Ironiskt att man överlever dagen på jobbet med att åka runt på moppe i snöstorm, halkiga, spåriga och moddiga vägar och annat elände utan att något värre hände än att man körde fast x antal gånger, och sedan när man är på väg hem håller man på att köra ihjäl sig. Där fick man för att man slappnade av lite kan man ju säga. Fattade inte riktigt vad som hände men det måste ha varit för att det var så mycket lös snö på vägen och is under. Helt plötsligt var jag iallafall på väg rakt in i snövallen längs högerkanten av vägen, rattar då vänster för att räta upp innan jag träffar snöhögen vilket resulterar i att jag istället hamnar med nosen på väg in i snövallen på andra sidan. Det äckliga var att det gick i slowmotion. Hann tänka tusen tankar på de få sekunder det tog att snurra runt... Snopet att plötsligt stå åt fel håll på vägen. Adrenalinet pumpade fortfarande i kroppen flera minuter efter att jag kommit hem välbehållen...

Nu ska jag duscha en snabbis och sedan åka iväg och uträtta lite ärenden+hämta mamma från jobbet. Måste ju ha något till det lilla födelsedagsbarnet som ska firas imorrn ;)
ronja

i know the feeling! tur att det gick bra! :)

till mig? tihi(a)

sara

ja blev ju livrädd! :/

haha maybe ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress