Pizzzzzza
Efter att ha kallsvettats hela natten plus växelvis svettats pga feber och ansträngningen att springa i trappor hela dagen mår jag faktiskt mycket bättre nu. Resten av veckan och helgen är fullproppade med planer på roliga saker så det vore verkligen trist att behöva ligga hemma och vara sjuk, så kämpar emot med alla krafter jag har.
Imorgon ska jag träffa Fia efter jobbet, på fredag blir det tjejkväll och på lördag eventuellt utgång. Och förstås massa jobb på det! Herregud, för ett par månader sedan höll jag på att tråkas till döds för att jag inte hade något att göra och nu jobbar jag minst 6 dagar i veckan. Galet. Men jag trivs nog bättre med att ha saker att göra än att bara softa. Man uppskattar sina lediga dagar så otroligt mycket mer nu än man gjorde förut. Pengarna är ju heller inte fel, speciellt när man bor hemma. Men lite får man väl bidra med ändå så de inte börjar klaga här hemma. Bjöd till exempel nyss familjen på stenugnsbakad pizza från Nejlikan. Det uppskattades enormt så lite pluspoäng till mig där! ;)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress