Ny vecka, nya möjligheter
Måndag igen nu då, inte klokt vad snabbt dagarna försvinner. Massa roliga saker inplanerade i veckan så det ser ut att bli riktigt bra som det är nu.
Redan färdigjobbat för dagen också så känner mig rätt nöjd. Just idag har jag inget speciellt inbokat förutom två träningspass framåt kvällen. Det blir BodyPump till att börja med och efter det tänkte jag testa BodyJam för första gången. Risk för att göra bort sig totalt alltså... Men det jag sett av det har sett roligt ut så tänkte ge det en chans iallafall. Det är lite mer dansinspirerat så det är nog väldigt kul tror jag :)
Fram tills dess tänkte jag försöka läsa ut en bok. Har verkligen aldrig tid eller ork att läsa längre, men nu har jag inget att göra så jag gör ett försök att läsa ut en som jag började i för evigheter sedan. Utsträckt i soffan med en stor is-chai ska väl till och med jag lyckas koppla av ett tag :) 

Gillar tovorna man får i håret av att åka moppe...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress