Indestructible
Hittills har den här torsdagen varit awesome på alla sätt och vis. Jag älskar det. Klockan ringde 06.00 så det var bara att gå upp och äta frukost, klä på sig och åka till jobbet. Det väntades mycket post, men det visade sig att vi bara fick en pall. Pluspoäng för det. Sedan blev jag satt att kamma i hage 7, vilket är ett litet skåp som bara innehåller Gränsgatan. Rätt så lätt alltså så det blir pluspoäng för det med. När det var klart var det dags för frukost nummer två innan det var dags att ge sig ut och dela. Mardrömsrundan... Och det gick så himla bra! Med solen skinande i ögonen, musiken pumpande i öronen och svetten rinnande längs ryggen kutade jag på som bara den! Både i portarna och utomhus. Aldrig varit så snabb förut, folk lär ju ha undrat vad jag gick på... Riktigt, riktigt stolt över mig själv iallafall. Pluspoäng till mig. Fick kanske lite minuspoäng också eftersom jag sabbade cykeln dock. Precis när jag var klar med rundan fick jag se att den såg konstig ut på något sätt. Efter en snabbkoll kom jag fram till att stålfästena som håller uppe hela korgen därfram hade gått rakt av. Korgen hängde alltså snett framåt åt höger och det som höll den uppe var framdäcket. Antagligen hade den väl skakats sönder när jag cyklade. Efter det blev det ungefär som att cykla med handbromsen i och lät hur mycket som helst, så jag fick gå halva vägen tillbaka. Men jag är så himla glad och nöjd ändå så det gjorde ingenting :)
Ännu mer pluspoäng blev det för att jag fick sluta tidigt och inte börjar förrän halv tio imorgon! Happy happy happy!
Ska passa på att städa lite medan humöret är på topp och sedan blir det träning ikväll. Inte för att det behövs efter allt springande under dagen... Men jag vill! :)

Hoppas alla har haft en lika underbar dag som jag♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress