I'm crazy but you like it
Jag har nyss ätit lunch. Inte alla som gör det kl halv sju på kvällen. Visserligen bara två överblivna pizzaslicar sedan i onsdags men ändå. Knasig dygnsrytm här alltså. Snart slutar mamma jobba så då ska vi väl äta middag. Det blir väldigt lite mat på en hel dag och sedan väldigt mycket på en kväll. 
Förutom mina konstiga matvanor så har jag ingen röst längre. Dunderförkyld verkligen... Hjälpte nog inte att jag åkte runt i bilen hela dagen och sjöng med för full hals till radion. Det låter lite som att jag är i målbrottet ungefär. Vilket jag inte är.

Men hur sjuk jag än är imorrn så måste jag gå till jobbet för jag längtar till kvällen! Sjukanmäler jag mig kan jag ju inte gå ut och käka med tjejerna på kvällen ifall någon skulle se mig... Så det är bara att bita ihop. Håller tummarna också för att jag inte slutar alltför sent eftersom tanken är att vi ska vara på Bamboo City vid halv 6 ungefär. Kommer bli awesome! :)


Albinuna

many thanks for your dedications to this world

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress