Torsdag
Full rulle hela dagen idag. Först jobb som vanligt. Körde min bilrunda i Hållsta och SKogstorp för sista gången, vilket känns lite tråkigt nu när jag väl har lärt mig den utan och innan och faktiskt börjat gilla den. Imorgon blir det Skiftingerundan för sista gången också. Nästa vecka kommer nämligen Johan tillbaka från sin semester så då vill han ha tillbaka sina rundor. Bara att lära sig nya alltså... Det är väl på sätt och vis skönt med lite variation men ändå trist eftersom man blir som nybörjare igen och inte kommer att hitta överhuvudtaget och får vara ute hur länge som helst och så vidare. Men det blir nog bra det med! :)

Efter jobbet åkte jag och handlade lite frukostgrejer till imorrnbitti och sedan hem för att duscha och göra mig iordning för att åka ner och ta en fika på stan. Gud vad jag älskar Chai-latte. Tokgott!! Is-Chai är inte heller fel men den där latten, den är oslagbar! Även om det blir gott när man gör egen hemma så blir det ändå inte alls samma sak. Inte ens nära. Skulle verkligen vilja veta vad hemligheten är.
Ett pass bodyattack med Annso och Emma fick bli det perfekta avslutet på dagen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress