Tisdag
Imorse var det lite extra tungt att ta sig ur sängen när klockan ringde vid 6-taget. Hade hemskt gärna legat kvar någon timme till, men icke. Bara att ta sig i kragen, äta lite gröt och åka till jobbet.
Igår blev en av firmamopparna snodda. En tjej lämnade nyckeln i tändningen medan hon var inne i porten och när hon kom ut var den borta. Inte så smart kanske... Speciellt inte i Skiftinge. Därför skickades jag ut på min Slagstarunda lite extra tidigt idag för att Katta skulle få bilen efter mig nu när vi är en moped kort. Sprang så svetten rann för att bli klar så snabbt som möjligt. Känns som att förkylningen är på väg att ge sig för såhär bra har det inte gått på länge. Nytt personligt rekord tror jag!

Nu ska jag mixa ihop en god smoothie med lite hallon, blåbär, banan och jordgubbar och kolla på söndagens avsnitt av Solsidan som jag missade när jag jobbade. Efter det är det dags att komma igång med träningen igen :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress