The ugly truth
Måndag igen.. Men det gör inte så mycket för jag gillar den här veckan. Varje dag är planerad så gott som in i minsta detalj och det tycker jag om. Det är en skön känsla när almanackan är fullklottrad. Det känns som att man har koll då.

Idag skulle det dock ha blivit träning men jag råkade istället somna till i soffan. Synd för det hade nog behövts ett träningspass efter helgen som var. Istället stannade jag hemma och kollade på The Ugly Truth och försökte vila upp mig litegrann. Förstår inte hur jag fortfarande kan vara trött efter att ha sovit 9 timmar inatt... Det kanske är kroppens sätt att protestera mot de tuffa veckorna som varit eller något i den stilen. Konstant jobb har det varit och det ser likadant ut framöver så det är bara att bita ihop ett litet tag till. Massa träning på det och sedan mår man som jag gör just nu. Känns rätt lägligt att jag inte kommer att ha så mycket tid över för att köra slut på mig själv den här veckan eftersom det är mycket annat som händer. Roliga saker!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress