Spending money
Sådärja. Det blev storshopping tills kortet nästan började glöda. Like it! Man får ju inte låta det vara oanvänt alldeles för länge. Det kanske rostar sönder eller något, you never know.
Det kanske är något fel på mig men jag tycker det är hur skönt som helst att gå runt ensam på stan ibland. Supertrevligt att gå med någon annan också såklart, men sanningen är att det är när jag går själv som det blir farligt. Ingen som kan stoppa mig. Men idag var det precis det som var meningen. Så några tusen fattigare är man nu, men med en betydligt mer välfylld garderob. Under ytan var det just det som var själva poängen med förra veckans rensning! ;)

Väldigt nöjd med dagens inköp iallafall. En massa underkläder, t-shirts, tunikor, partytoppar och ett par svarta jeans blev det bland annat. Hittade även en parfym som jag verkligen gillade, men ville vänta tills jag fått höra någon annans åsikt. Man blir ju lite bortdomnad i hela huvudet när man går där och luktar på alla olika flaskor. Måste vara lite halvjobbigt att jobba i sådana där butiker...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress