Matvrak
Gårdagskvällen var hur mysig som helst! Satt på Akropolis med Amanda, Rebecka och Ronja från 18.30 till ungefär 22.30. Då tyckte vi att det var dags att gå eftersom vi var sist och helst inte ville bli utslängda. Sjukt god mat där verkligen. Det blev Toast Skagen, Black & white och Italiensk glassbakelse eller vad det hette. Nästan så man fortfarande är mätt. Men sällskapet var ändå bäst♥

Idag fick jag börja jobba 7 istället för 8.30 som jag brukar för det är visst mycket post nu igen... Typiskt. Men det sitter väl inte fel med lite extra pengar även om jag inte direkt är någon morgonmänniska. Samma sak gäller iallafall imorrn med så ikväll blir det en tidig kväll. Ska fräscha till mig lite nu bara och sedan åka till Janelings och fika med Sofia och sedan hem till henne och laga middag. Håll med om att jag inte gör något annat än äter, äter och äter!!? Får nästan lite dåligt samvete. Men bara nästan.
Vi ska även försöka lösa lite problem som uppstått. Det ska vi nog fixa om vi slår våra kloka huvuden ihop :)
Conradlotte

Keep up the good work.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress