Lattebit ♥
Det kan både vara bra och dåligt att jobba i en mataffär. Bra när man till exempel glömt matlåda eller inte hade någon hemma. Dåligt när man måste hänga runt en massa godsaker hela dagen eftersom man lätt blir lite sugen. Idag hittade jag en ny liten goding som jag inte kunde motstå. Delicatos nya "Lattebitar". Jag var bara tvungen att prova så jag köpte ett paket och har redan tryckt i mig två stycken nu under kvällen. Supergoda!! Hör här bara:

Havrebotten fylld med lattekräm täckt med ljus kakaoglasyr toppad med vit choklad och knaprigt cappuccinoströssel.

Hur gott låter det inte??! Love it!

Ronja

I know! Vi hade dem på jobbet en dag och jag var väldigt skeptisk men när jag smakade så var de faktiskt jätte goda :o

Sara

Ja de såg ju inte så goda ut men det var de verkligen!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress