Blame it on the alcohol
Gårdagskvällen: Tacopaj, vin, melodifestivalen, cheesecake, mer vin, smirnoff ice, minttushots, bra musik och trevligt sällskap i Fias lägenhet. Framåt midnatt rörde vi oss mot Nybron där jag inte varit på evigheter. Riktigt kul var det :)
Efteråt blev det lite fyllekäk på Corner innan vi vallfärdade tillbaka hem till Fia igen. Efter lite vatten och resorb somnade vi väl strax efter 4 någon gång...

Today: Vaknade vid 7 av att Simon satt och slickade på mitt ena ögonlock. För den som missat det så är katters tungor ungefär som sandpapper. Inte så skönt... Efter det var båda missarna väldigt kelsjuka och eftersom Sofia sov som en sten så var det mig de höll vaken. Försök sova med en katt på magen och en tryckt mot kinden haha...
Vid 11 gick vi iallafall upp och åt amerikanska pannkakor med blåbärssylt och sedan blev jag hämtad av pappa.

Just nu mår man väl lite som man förtjänar, även om det känns en aning bättre efter att man fått duscha och borsta tänderna. Lite smink för att dölja tröttheten, en Billyspizza till lunch, vatten med resorb och alvedon och sedan är jag redo för jobb 15-18 idag igen. Hej och hå, kämpa på.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress