Tredje advent
Det blev ingen adventsfika denna söndag, utan istället en lite extra mysig frukost framför tvn. Resten av dagen har varit ganska stressig med ett himla flängande fram och tillbaka. Först och främst städade vi litegrann, sedan kom Jimmys mamma förbi på en kopp kaffe och när hon åkte så tog vi bilen till Tuna Park för att jag skulle köpa lite grejer. Vi började med en fika på Wayne's med Björkman och sedan gick vi till snälla Andrée som fixade fram helgens kuponger till oss och jag köpte ny plast till min Iphone. En necessär till resan och strumpbyxor till nyårsafton var vad jag var ute efter och det hittade jag. Och skor förstås... Två par. Dösnygga! Jag kunde bara inte låta bli. Slänger upp en bild imorrn så ni får se. :)

Kvällen spenderades hos mamma och pappa som bjöd på den mat som vi har planerat att laga på nyårsafton, och det var precis så gott som jag hoppades så det blir helt perfekt som nyårsmat!
Nu ska jag krypa till kojs för jag har gäspat i ungefär tre timmar och jag vill inte sova bort morgondagen när jag är ledig och allt. Nattinatti! :)

Adventsfrukost!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress