Lucia
Idag hade jag verkligen verkligen verkligen velat vara på Stacken och sett alla små sötnosar sjunga luciasånger och vara utklädda till pepparkaksgubbar, tomtar och allt vad man kan vara. Istället har jag suttit på föreläsning i ca 3 timmar, vilket ärligt talat inte var så himla intressant.
På lunchen hämtade vi mat från Spicy Hot och sedan satt vi fram till strax efter kl 15 och höll på med fältstudieuppgiften. Försökte iallafall, det gick inte så himla bra för alla var jätteokoncentrerade. Hoppas det blir bra ändå! Känner lite ångest över att vi är två stycken som drar till Thailand den här veckan och lämnar de andra i sticket men förhoppningsvis blir det inte alltför mycket jobb för dem...

Det sista pluggandet jag har kvar inför resan får vänta tills imorrn för om en stund ska jag ner på stan en sväng med Sofia, som jag inte har träffat på evigheter. Jag tror faktiskt att det fortfarande var varmt ute när vi sågs senast...
Senare ska jag och Jimmy över till Jessica och Andrée på luciafika. Man hinner med rätt mycket på en dag. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress