Lördag 10 december
Känner mig lite duktig som varit iväg och tränat bodyattack såhär på en lördageftermiddag. Det är egentligen de skönaste passen eftersom det knappt är något folk, men det är lite svårt att gå på dem när man alltid jobbar den tiden passet är.
Idag gick det ju iallafall och jag passade på att hämta ut mitt H&M-paket på vägen dit också. Ett linne och en mörklila bikini som passade helt perfekt. Roligt med en lite annorlunda färg tycker jag. 200 kr med frakt inräknat, helt klart värt det! :)

Om ungefär en timme ska vi röra oss mot Thai Classic där vi ska äta med Ronja, Marcus, Rebecka och Micke. Tiden får gärna gå fort för jag har inte ätit någon lunch, bara en knäckemacka efter träningen, så jag är döhungrig. Senare blir det vidare till biografen för att se "Paranormal activity 3". Läskigt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress