Framme på Phuket

JAG ÄR I THAILAND! Och jag älskar det! Resan gick rätt fort, det som var värst var att vänta på långsamma människor som tog evigheter på sig att ta sig till transferbussen. Men vi överlevde och vårt hotellrum är superfräscht och helt underbart! Här skulle jag kunna bo. :)

När vi kommit fram rekade vi hotellområdet och strandpromenaden innan vi tog ett dopp i poolen och efter maten sov vi ganska så gott efter 12 timmars resande.

Idag gick vi upp kl. 8 och åt världens godaste frukost. Helt fantastiskt och absolut den godaste jag någonsin ätit. Efter det har vi hunnit med några timmar vid poolen, en bra stund på stranden, ännu ett tag vid poolen och sedan thaimassage. Jag trodde verkligen jag skulle svimma ett tag. Hon röck och slet och slog och knådade och bände och böjde, så flera gånger kändes det som att något skulle gå av. Häftig upplevelse och superskönt i kroppen nu efteråt! :)

Maten här är också helt underbart fantastisk. Inte alls som där hemma... Love it!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress