Bubbelbad
När Jimmy kom hem från jobbet så gick vi ut på en powerwalk i mörkret, hurtiga som vi är. Det blåste som tusan och kom till och med några enstaka snöflingor. Aningen sent att se de första flingorna falla den femte december kan man ju tycka, men jag klagar inte. Det får gärna vänta tills vi hunnit iväg till värmen om jag får bestämma! En ny bikini slank med i min H&M-beställning så jag hoppas jag hinner få den innan vi åker. Mörklila är den och inte alltför dyr eftersom den var med på rean. Vi beställde pengar idag också och ett thailändskt sim-kort kom med posten så nu börjar det verkligen närma sig. Snart dags att bestämma vad man ska beställa från taxfreen. ;)

Fast än så länge är vi ju kvar i mörkret och kylan så vad passar bättre en måndagkväll än ett varmt bubbelbad med tända ljus och en underbar pojke? :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress