3 dagar kvar
Med bara tre dagar kvar till avresa så finns det lite att göra här hemma. Praktiskt nog har jag varit ledig idag så jag har hunnit vika tvätt, tvätta, gräva fram alla sommarkläder och valt ut de som jag vill ha med mig, plockat fram allt som jag tänkt ha i handbagaget och börjat fylla mina necessärer med solkrämer och annat. Nyss skrev jag ut alla dokument och pdf-filer som behövs i den nya kursen som börjar imorgon. Det blev ett helt berg med papper så jag vill inte ens föreställa mig hur mycket det skulle blivit om vi inte haft en skrivare som skriver dubbelsidigt. Jag lär ju iallafall ha läsning på flyget!
jessica

Jag har sagt till gubben din att ni måste ta hand om varandra och inte bränna er. Men han lyssnar inte på mig, tror jag iallafall. Hoppas ni får det skoj =)

Sara

Vi ska vara försiktiga! Det blir nog superbra, jag längtar jättemycket! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress