Tårtfredag
Hittills har jag haft en helt perfekt fredag. Det kom in mycket mindre post imorse än vad det gjort tidigare i veckan, så nu är vi ikapp igen vilket är väldigt skönt. Jag körde den vanliga A-rundan idag, från Västergatan in till Munktellsgatan, med Knut Hellbergsg, Heljestrandsg och Öbergsg däremellan, och sedan ut en stund på Torshällavägen för att sedan avsluta med Fristadsgatan i Årby. Rätt lång runda och nästan bara spring, totalt tror jag det är ca 11 hissar och hyffsat mycket boxar, men resten spring.
Jag kände mig väldigt peppad och hade mycket överskottsenergi så sprang precis hela rundan, enda stoppen var när jag cyklade mellan husen och bytte backar i cykeln. Toksvettig var jag när jag var färdig, men undan gick det och jag var tillbaka på kontoret efter bara strax över 3 timmar.

Till efterrät bjöd en kille som ska sluta och börja plugga i Stockholm på tårta. Han kallade det "en prinsesstårta med en twist". När vi öppnade kartongen var det en vit marsipantårta med en bild på honom i kostym där han håller upp en hårfön som en pistol, och under stod det "Tack för mig!". Lite roligt. :)

Eftersom dagens arbete var ungefär likvärdigt med ett ordentligt träningspass så tänkte jag hoppa över att träna ikväll. Det är ju helt perfekt fredagsmysväder så det får bli det istället. En dusch skulle dock sitta fint nu, mina fötter stinker. Man vet att det är illa när man själv knappt står ut med lukten. Urk. Borde nog vädra mina jobbskor lite... ;)
Jessica

Haha känner igen det där med fotsvetten, hade samma problem för några dagar sen ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress