Söndag
Trevlig kväll i Sofias barndomshem igår. God mat och trevligt sällskap, men oh så svettiga vi var när vi kom dit! Det var inte igår man cyklade uppför de där backarna... Färden tillbaka till stan var ju desto skönare när det nästan bara var nerför.

Inatt var jag vaken halva natten på grund av åskan och regnet. Det gick verkligen inte att sova. Fönstret var öppet också så var tvungen att kolla ibland så det inte regnade in.
Vid halv tio gick jag iallafall upp, åt frukost framför tvn och sedan drog jag igång datorn för att registrera mig på programmet, kolla schema för rookieveckorna och leta fram listan över studentlitteratur. Lite sent påtänkt kanske ifall man behöver dem på tisdag, men hur ska man kunna veta att man ska ha dem innan man börjar om man aldrig pluggat förut? Jag antog att man får en lista på uppropet eller något... Med lite tur så har de böckerna på stan, annars lär det väl ta någon vecka innan man får dem kan jag tänka mig.
Det löser sig väl på något sätt. :)
Matilda

Litteraturlistor brukar stå längst ner på kursplanerna . Dock kan läraren säga något helt annat första dagen så om man vågar vänta så kan man :)

sara

Okej tack! Jag beställer väl nu och så får jag väl skicka tillbaka om det skulle vara fel. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress